Първо трябва да влезете във „вашият акаунт“ и да поискате възстановяване на сумата, като изберете опцията „Връщане“. Не забравяйте, че имате 14 календарни дни, за да поискате връщане, считано от момента, в който сте получили поръчката си. Когато получим пакета в нашия склад, ще продължим с възстановяването на сумата.
ВАЖНО: Трябва да изпратите връщането обратно със собствени средства. Funidelia не предоставя етикети за връщане.
Моля, първо проверете дали вашият продукт отговаря на условията, посочени в нашата политика за връщане.
Трябва да изпълните следните стъпки, за да поискате възстановяване на средствата:
Въведете потребителския си акаунт:
Влезте с потребителските си данни в секцията, която ще намерите в горния десен ъгъл на уебсайта. В секцията „Връщане“ ще видите закупените продукти, които можете да върнете, и състоянието на възстановяване или вече направените промени в продукта.
Понякога вашите продукти може да не се показват в този раздел и не можете да ги върнете, докато не изминат 12-24 часа от датата на доставка. Причината за това забавяне е, че системата изисква кратък период от време, за да запише данните на оператора, показващи, че поръчката е доставена.
Изберете продуктите, които да върнете:
Трябва да изберете продуктите, които искате да върнете и да посочите причина (само ако искате, но това ще ни помогне много).Подгответе вашия пакет и попълнете бележката за доставка:Правилно пакетирайте продукта, включително разпечатаната и попълнена бележка за доставка, която сте получили по имейл с потвърждението на вашата поръчка. Трябва да организирате връщането с избраната от вас компания за доставка и да върнете пакета си подходящо опакован в рамките на 14 календарни дни на адреса, който посочваме във вашия потребителски акаунт.
Ще се изисква номер за проследяване при изпращане, което се извършва по ваш собствен метод. Не носим отговорност, ако пакетът не бъде получен в нашите складове.
От момента, в който регистрирате връщането си на уеб страницата, ще получите имейл за потвърждение с инструкциите, които следва да следвате, за да ни изпратите продуктите и да получите възстановяване.
Вземете възстановяването на сумата:
Веднага след като получим върнатите продукти, ще започнем процеса на възстановяване. Ако сте платили с кредитна карта или PayPal, възстановяването ще бъде начислено директно на картата или PayPal сметката. В случай, че сте платили с Наложен платеж, ще поискаме номера на банковата Ви сметка, за да извършим възстановяване на сумата. Не забравяйте, че първоначалните разходи за доставка не се възстановяват.Ако искате да промените размера на получения костюм, просто следвайте стъпките, изброени по-долу и поставете нова поръчка с правилния размер. Това означава, че първо трябва да поискате възстановяване на текущата поръчка и след това да направите нова поръчка с правилния размер.
Бихме искали да Ви информираме, че предоставените в тази форма лични данни ще бъдат обработвани от Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Основната цел на тази информация е да отговори на вашите искания или въпроси. Легитимирането става чрез съгласието