Ще намерите информацията за проследяване в детайлите на поръчката, като влезете в "вашия акаунт".
Ако една поръчка включва няколко продукта, възможно е всеки от тях да има различни дати на доставка.
Въпреки това, оценената дата, предоставена по време на процеса на покупка, е датата, на която ще получите всички продукти заедно. Ако сте получили имейл, уведомяващ за изпращането на вашата поръчка с транспорт, в него ще намерите директен линк към проследяването. Ако нямате този имейл, също можете да проследите изпращането си, като влезете в "вашия акаунт". В него ще ви предоставим данните за транспортния оператор, за да можете да се свържете директно с тях и да получите по-точна информация.
Забележка: Ако е отбелязано, че пакетът е доставен, но вие не сте го получили, отидете на страницата "Доставен и не го получих" за повече информация.
Бихме искали да Ви информираме, че предоставените в тази форма лични данни ще бъдат обработвани от Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Основната цел на тази информация е да отговори на вашите искания или въпроси. Легитимирането става чрез съгласието