Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Как мога да проследя поръчката си?

Ще намерите информацията за проследяване в детайлите на поръчката, като влезете в "вашия акаунт".

Ако една поръчка включва няколко продукта, възможно е всеки от тях да има различни дати на доставка.

Въпреки това, оценената дата, предоставена по време на процеса на покупка, е датата, на която ще получите всички продукти заедно. Ако сте получили имейл, уведомяващ за изпращането на вашата поръчка с транспорт, в него ще намерите директен линк към проследяването. Ако нямате този имейл, също можете да проследите изпращането си, като влезете в "вашия акаунт". В него ще ви предоставим данните за транспортния оператор, за да можете да се свържете директно с тях и да получите по-точна информация.

Забележка: Ако е отбелязано, че пакетът е доставен, но вие не сте го получили, отидете на страницата "Доставен и не го получих" за повече информация.

Други свързани въпроси:
Top