Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Забавена ли е поръчката Ви?

Извиняваме се, ако поръчката Ви не пристигне до посочената дата за доставка. Датите за доставка се спазват в почти всички случаи, като изключения представляват случаите, в които са възникнали непредвидени обстоятелства, като например забавяне в превоза.

Повече информация може да откриете в раздела „Моят акаунт“.

Ако поръчката Ви все още не е изпратена:

Моля, проверете дали всеки продукт е наличен.

Ако има продукти, които задържат изпращането на поръчката Ви, можете да ги премахнете. Ако коригирате поръчката си, но въпреки това не я получите навреме, можете да я отмените (това няма да доведе до допълнителни разходи).

Ако поръчката Ви вече е изпратена:

Вече не можете да отмените поръчката си или да ускорите доставката ѝ, тъй като продуктите вече се намират в доставчика. Ако не я получите навреме, в рамките на 14 дни от доставката можете да поискате възстановяване на платената сума.

Други свързани въпроси:
Top