Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Намерете пакет, който не е получен, но е отбелязан като доставен

Ако проследяването е отбелязано като доставено, но не можете да откриете вашата поръчка, попитайте съседите си или се свържете с куриера.

Ако поръчката е отбелязана като "доставена", но вие не сте я получили:

  • Проверете дали друг човек, който живее на същия адрес или е рецепционист във вашия блок, е приел доставката.
  • Проверете дали е оставена бележка за неуспешен опит за доставка в пощенската кутия или на вратата. Тази бележка съдържа инструкции за пренареждане на доставката или за вземане на пакета. В случай на отсъствие, куриерите могат да оставят пакета на места за вземане.
  • Свържете се с куриера, за да поискате повече информация за доставката на пакета. Запомнете, че трябва да имате на разположение номера за проследяване на поръчката.
  • Много е важно да ни уведомите веднага за всяка поръчка или продукт, който не сте получили. Имайте предвид, че ще можем да решим проблема само в рамките на 14 дни след оценената дата на доставка.
Други свързани въпроси:
Top