Извиняваме се, ако поръчката Ви не пристигне до посочената дата за доставка. Датите за доставка се спазват в почти всички случаи, като изключения представляват случаите, в които са възникнали непредвидени обстоятелства, като например забавяне в превоза.
Повече информация може да откриете в раздела „Моят акаунт“.
Ако поръчката Ви все още не е изпратена:
Моля, проверете дали всеки продукт е наличен.
Ако има продукти, които задържат изпращането на поръчката Ви, можете да ги премахнете. Ако коригирате поръчката си, но въпреки това не я получите навреме, можете да я отмените (това няма да доведе до допълнителни разходи).
Ако поръчката Ви вече е изпратена:
Вече не можете да отмените поръчката си или да ускорите доставката ѝ, тъй като продуктите вече се намират в доставчика. Ако не я получите навреме, в рамките на 14 дни от доставката можете да поискате възстановяване на платената сума.
Бихме искали да Ви информираме, че предоставените в тази форма лични данни ще бъдат обработвани от Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Основната цел на тази информация е да отговори на вашите искания или въпроси. Легитимирането става чрез съгласието