Съжаляваме, че поръчката Ви не е била в идеално състояние, възможно е да сме я получили така от производителя или да е била увредена при транспортирането.
Свържете се с нас, като заявите връщане от акаунта си или чрез формата за контакт (по-долу), като посочите и причината за връщането. За улеснение на процедурата посочете или прикачете:
След като получим заявката Ви, ще се свържем възможно най-бързо с Вас с решение на проблема.
Ако връщането на сумата бъде одобрено, ще Ви възстановим пълната сума за продукта с изключение на разходите по доставката, а ако продуктът все още е наличен, ще Ви изпратим нов. Ако искате да предявите такова искане, разполагате с 14 календарни дни от датата на получаване.
** Важно: Задължително трябва да ни уведомите за дефекта на продукта и за намерението си да го върнете, преди да ни го изпратите. Ако не направите това, заявката Ви може да бъде отхвърлена.
Бихме искали да Ви информираме, че предоставените в тази форма лични данни ще бъдат обработвани от Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Основната цел на тази информация е да отговори на вашите искания или въпроси. Легитимирането става чрез съгласието