Съжаляваме, че сте получили непълен продукт. Възможно е да е бил доставен при нас от фабриката в това състояние.
Свържете се с нас през акаунта си, за да заявите връщане, като посочите причината в раздела за връщания, или използвайте формуляра за контакт по-долу. За да се осъществи връщането възможно най-бързо, моля, посочете:
След като получим заявката Ви, ще се свържем с вас възможно най-скоро, за да разрешим проблема. Ако получите одобрение за възстановяване на сумата, ще ви възстановим цялата заплатена сума без транспортните разходи. Ако продуктът все още е наличен, ще Ви изпратим нов. Разполагате с 14 календарни ни от датата на получаване на поръчката, за да изпратите заявка.
** Важно: Задължително трябва да ни дадете информация за липсващата част от продукта и за намерението си да го върнете, преди да ни го изпратите обратно. Ако не направите това, връщането може да бъде отказано.
Бихме искали да Ви информираме, че предоставените в тази форма лични данни ще бъдат обработвани от Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Основната цел на тази информация е да отговори на вашите искания или въпроси. Легитимирането става чрез съгласието