Съжаляваме, че продуктът е пристигнал дефектен или с липсващи части.
Влезте в своя „акаунт“ и кликнете върху бутона „Връщания и рекламации“. Изберете поръчката и дефектния продукт или продукта с липсващи части и ни предоставете цялата необходима информация, за да можем да разрешим проблема възможно най-скоро.
Имате 14 календарни дни от получаването на поръчката, за да подадете тази рекламация.
Важно съобщение: Използвайте този бутон само за уведомяване за наличието на дефектен продукт или такъв с липсващи части. Задължително е да ни информирате, преди да ни върнете стоката. В противен случай връщането може да бъде отказано.
Автоматично ли ще получа замяна?
След преглед, ако възстановяването е одобрено, ще ви върнем пълната сума, платена за този продукт, без допълнителни разходи за връщане, или ще ви изпратим нов продукт, ако е наличен.
Бихме искали да Ви информираме, че предоставените в тази форма лични данни ще бъдат обработвани от Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Основната цел на тази информация е да отговори на вашите искания или въпроси. Легитимирането става чрез съгласието