Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Получих дефектен продукт или липсващи части.

Съжаляваме, че продуктът е пристигнал дефектен или с липсващи части.

Влезте в своя „акаунт“ и кликнете върху бутона „Връщания и рекламации“. Изберете поръчката и дефектния продукт или продукта с липсващи части и ни предоставете цялата необходима информация, за да можем да разрешим проблема възможно най-скоро.

Имате 14 календарни дни от получаването на поръчката, за да подадете тази рекламация.

Важно съобщение: Използвайте този бутон само за уведомяване за наличието на дефектен продукт или такъв с липсващи части. Задължително е да ни информирате, преди да ни върнете стоката. В противен случай връщането може да бъде отказано.

Автоматично ли ще получа замяна?

След преглед, ако възстановяването е одобрено, ще ви върнем пълната сума, платена за този продукт, без допълнителни разходи за връщане, или ще ви изпратим нов продукт, ако е наличен.

Други свързани въпроси:
Top